zaterdag 14 juni 2008

Safe driving course

Zo, dat hebben we ook achter de rug en geslaagd maar weer nadat ik een mondelinge test had gedaan want we kregen 50 vragen en 10 antwoorden mochten verkeerd zijn, ik had er 13 verkeerd dus moest ik een bijkomend mondelinge test afleggen en dan was het weer geen probleem...ik ben nog al goed in het uitleggen , althans dat is wat bepaalde mensen van mij denken...ook goed ! in elk geval het heeft me deze keer toch wel weer geholpen...

Na de cursus zijn we even naar de yard van H&R transport gereden om te kijken of er geen post was en zoals je kunt zien op die foto gebeurd er hier ook wel af en toe eens een accident je, alleen zo iets heb ik eerder nog nooit gezien, alles wat onder de cabine hangt of staat of draait is er van onder, alle 3 de assen met wielen, mazouttanks, kortom alles !!! Gelukkig is er bij dit ongeval niemand gewond geraakt of toch niet ernstig en de officiële versie is dat de chauffeur een paar auto's heeft moeten ontwijken en...de "geruchten" zeggen het wel anders, ik ga hier niet meer over vertellen want valse beschuldigingen rond strooien doe ik niet...alleen is geweten dat de vriendin van de chauffeur ook mee was en .... hier stop ik er mee !

tot de volgende keer en als je de foto's goed wilt bekijken dan klik je gewoon eens op die foto en dan worden ze vergroot... groetjes Peter

Sorry maar de foto heb je nog tegoed, ik heb een paar probleemtjes met men laptop...

Geen opmerkingen: