woensdag 23 november 2011

Weer in de garage...

Tja ons ritje naar Chicago IL is dan uiteindelijk toch door gegaan maar niet met 2324 maar met een andere truck, 2367.
Dat zijn natuurlijk 2 dezelfde maar de ene was volledig leeg en VUIL en de andere was volledig gevuld en heel proper maar moest zonodig een onderhoudsbeurt krijgen ... Later bleken er meerdere dingen niet in orde en hij kon niet op tijd klaar zijn dus besloten ze maar van ons in een andere truck te steken, leuuuuuk, maar tis niet anders. Eerst die wat uitgekuist en dan alles er in gestoken want je weet maar nooit voor hoelang je hier weg bent.
Toen ik de motor starte maakte de riem veel lawaai maar de mensen van de garage verzekerde mij dat dit geen kwaad kon...tja ! De riem kon niet worden aangespannen omdat dit automatisch gaat, tja dat wist ik ook wel maar als hij niet aangespannen kan worden...wat is er dan verkeerd aan, het kan maar 1 iets zijn en dan is dat die ''spanners'' ook versleten zijn natuurlijk maar daar hadden ze effe geen oren naar en ik mocht er zo mee vertrekken met het advies...als er iets onderweg gebeurd dan bel je maar ...hahahaha niet te doen ! Dus wijlen weg en inderdaad er gebeurde niets onderweg tot op het einde van de rit toen we weer in Winnipeg MB waren, ik koppelde de trailer mooi af en ging men papieren in orde brengen dus de motor werd stil gelegd. Toen ik na een goed half uur weer wilde starten kwam er een stemmetje uit de motor....en hij zei: doe het maar zelf, ik heb er geen zin meer in !... zo daar stond ik dan al met de telefoon in men handen om naar de Rydershop te bellen....truck dan maar afslepen en zodoende staan we nu in de garage om een nieuwe riem en aanspanners te laten monteren, natuurlijk hebben ze die stukken niet in voorraad dus ....weer wachten.
Ik had nochtans een heel mooi preplan , trailertje morgen aankoppelen in de yard in Winnipeg MB en 2 adressjes in Virginia gaan lossen, maar ja tzal wel iets anders worden nu.
lachen voor tvogeltje

Beeeeere koud om te tanken



Hier er af en het centrum in


Bert, den Hollander en ik aan het wachten...

Lossen in Downtown Chicago IL
Zo dit in het kort tot nu toe , de rest volgt later....

Geen opmerkingen: