woensdag 6 augustus 2008

De toeristen














Vandaag, de 3de dag van mijn days off hebben we echt ''den toerist'' uit gehangen, we hebben een autoooootje gehuurd en de Rocky's in getrokken...
Echt een leuke dag gehad en hebben de mijnen in Sparwood, BC bezocht gelijk de echte e, op een bus samen met een deel andere ''toeristen'' een toer gedaan in en rond die mijnen, wel eens mooi om te zien en heel indruk wekkend, ook hebben de groooooootste dumptruck ter wereld gezien en hebben daarna gelijk 2 oude wijven een stuk taart en een koffie genuttigd in een tearoom... tja ...we vroegen elk een ''stukje'' taart...maar we waren vergeten dat wij hier in Canada zitten e en dat ze dat hier alleen in volledige taarten verkopen..dus ja geen probleem voor ons e...hebben we maar de volledige taart genomen en beginnen smullen...en ik die aan het regimen ben, niet te doen, die Marnix e zeg heeft echte een slechten invloed op mij e...dju toch e...
Morgen is het weer ''werkedag'' en de reis gaat deze keer naar Waterloo, IO, dus de verhalen blijven komen...

tot de volgende,

groetjes Marnix en Peter

2 opmerkingen:

turbo329 zei

hallo Marnix en Peter

Ik heb gezien aan de foto's dat alles goed gaat daar in de usa of canada .
heeft marnixs een goed geprek gehad bij de firma daar ?
gaat hij mee met jou een ritje maken met de vrachtwagen .
ik ben echt benieuwt naar zijn reachties .
heeft hij nu een pcgevonden daar ?

allee ik ga jullie nu laten doen
tot nog een she
en gaaf hem veel de groeten van mij .

dada

christophe

pat zei

hallo jullie twee

zie dat alles daar heel vlotjes verloopt. gelijk echte toeristen.
amuseer jullie daar maar goed

heeft marnix al en solliciatie of zoiets gedaan bij de firma ?
hou ons op de hoogte

groetjes en nog veel werkgenot ook !!