donderdag 17 juli 2008

Geen stukken beschikbaar...

Tja, dat was het nieuwe probleem...
Maar geen nood, trucks enough !
Dus kreeg ik weer een andere truck, ditmaal 3131...
Deze was gelukkig van een iets wat zindelijker chauffeur en na een uurtje kuisen en al men gerief versteken kon ik vertrekken...dat dacht ik tenminste !
Toen ik het bureel binnen liep om men laatste papieren te ontvangen kwam Steven, dat is degene die zich ontfermd over de Europese chauffeurs, naar me toe en riep me even appart... hij had een vraagje... '' can you do an mentor trip for us ?"... ik vroeg : " excuse me !" ... "yes, can you take another driver with you and teach him what do do ? "... OK !... ik moet ergens indruk gemaakt hebben in het ene of het andere want ik heb zelf nog maar 1 volledige solorit achter de rug... hij wist me nog te vertellen dat hij vond dat ik dat wel zou aan kunnen maar indien ik het niet wilde ik het ook niet moest doen want ... "it's just a question" !
Nou... tja waarom niet e, als zij het nodige vertrouwen in mij hebben dan zullen we dat dan maar doen e want aan de ene kant dacht ik dat dit te vroeg kwam maar aan de andere kant dacht ik : als ik alles wat ik tot nu toe weet en ik vertel het ook nog eens aan die man dan herhaal ik het nogmaals voor mijn eigen ook, dus ... kan dit niet verkeerd aflopen e !
Dus wij met zen tweetjes weg richting Sioux City in Nebraska, een reisje van een goeie 1200 km en als we vandaag vrijdag vertrekken dan kunnen we zondagmorgen lossen... het was en het zal niet de bedoeling zijn om als een "team" te gaan rijden maar als een mentor trip en dwz zoals er gereden moet worden met 1 chauffeur.
Zondagmorgen gelost en dan een 100 miles verder naar het zuiden gereden om in Schuyler NE te gaan koppelen, gekoppeld en vertrokken richting Toronto ON... dinsdagavond daar op de
H & R yard weer gekoppeld met een trailertje voor Saskatoon SK... dat is waar we nu zijn en we hebben net die trailer af gekoppeld bij de klant en we staan nu aan de Flying j om onze rust te nemen want onze volgende trailer met Toronto ON als bestemmimg zal pas morgen middag klaar zijn dus hebben we even de tijd om een douche te nemen en te genieten van een lange wel verdiende rust, deze rit tot nu toe was een goeie 6800 km en dit van vrijdagnamiddag tot donderdag 18 hr... niet slecht e !
Als ik morgen even de tijd vind dan brei ik hier wel het vervolg aan maar nu ga ik slapen...
see y'a !

groetjes Peter

Geen opmerkingen: