donderdag 13 oktober 2011

Rit 2

Rit 2 was een kort en bondig ritje naar Vancouver BC.
Trailertje aan gekoppeld, getankt, en gescaled en weg waren we, op het gemakske want we hadden al de tijd.
Onderweg zijn we nog James tegen gekomen, dat is een engelsman die ik in men eerste passage heb mogen leren kennen, tof gast voor een engelsman lol, dus zijn we dan samen verder gereden en na een stevige maaltijd ergens rond Sicamous BC zijn we nog door gereden tot aan Kamloops Bc .
De volgende morgen eerst een goeie warme douche genomen, weer volgetankt en konden de de mountains in want vanaf hier begint het toch wat steviger op en neer te gaan.
.Na een uur of 5 konden we onze trailer afkoppelen in de yard en naar de truckstop gaan... en we konden er lang staan want ze hadden nog niets direct om mee terug te komen. Ik kreeg eerder al een berichtje met de vraag of ik in the US wilde gaan laden en op zich heb ik daar natuurlijk geen probleem mee maar ik was met men logboek nog niet volledig legaal om naar the US te gaan...op geen enkele manier infeite want men ene logboek stond nog op reset en met de andere had ik al meer dan 11 uur gereden dus het enige wat er op zat was ofwel beginnen met een derde logboek ofwel zeggen we gewoon eens van No I can't do it this time boss !!! en het werd...NEEN...ik heb eindelijk eens NEEN gezegd, kvind het bij houden van 2 logboeken al voldoende ingewikkeld dus laat staan dat we er 3 zouden hebben....dus verder wachten was de boodschap en wel tot de volgende dag rond een uur of 1 in de namiddag dan kreeg ik het berichtje dat er een trailer klaar stond in de yard met bestemming Calgary AB, weer eentje om daar in de yard af te koppelen, dus gemakkelijker kunnen we het niet hebben, onderweg kreeg ik men volgende opdracht en deze is terug naar The US, zondagmorgen lossen in Salt Lake City Utah... niet slecht ware het dat de trailer al zou klaar zijn maar die is pas deze avond klaar dus ...weer wachten. Tegen dan heb ik weer 2 mooie en legale logboeken en kunnen we er weer tegen aan.... de foto's van de reis naar Vancouver zullen er de volgende keer bij komen hoor...no panic guys.....









groetjes Peter

Geen opmerkingen: