donderdag 25 maart 2010

Chicago...here we come baby !!!

Tis zaterdagmorgen als we vertrekken richting Brooks, Alberta om onze lading met dooie koeien op te halen voor 3 adressen in Chicago, Illinois en eentje in Northwood, Ohio...en we dachten natuurlijk dat alles vlotjes zou verlopen...maar niets was minder waar want toen we daar rond 11 hr toe kwamen bleek onze trailer nog tegen de docks te staan...dus wachten en wachten...meer konden we niet doen. Het duurde tot middernacht tot de trailer en de papieren in orde waren....tschijnt dat er eentje was die dacht dat het nog zijn toer niet was om in een doos te kruipen...lol.
De volgende morgen konden wel vlot voorbij de douane en de meatinspectie en was het tijd om gas te geven...zonder problemen tot bij onze eerste klant in het centrum van Chicago, ik kan je wel zeggen dat ik toch een beetje gezweet heb want tis niet alleen de lengte van die trucks hier maar Chicago staat wel bekend voor al zijn lage brugjes ... bruggen waar je met een truck ZEKER niet onder kan en met een GPS ben je daar niets hoor...wel is er een centraal telefoonnummer waar je naar toe MOET bellen en die vertellen je welke straat in en uit tot aan de voordeur van de klant, maar dat is allemaal theorie natuurlijk...er bestaat nog zoiets als...wegenwerken ook e...niet te doen ! maar we hebben ze alle 3 kunnen lossen en konden opweg naar nr 4, daarvoor had ik meer dan een dag, al was het maar een goeie 400 km. Toen we daar de volgende dag , dus een dag te vroeg , aan kwamen hebben ze ons toch direct gelost....kwestie van een beetje charmes te gebruiken e..lol. Nu de mannekes van het bureel opbellen en die wisten me te vertellen dat ik een dag tevroeg leeg was ....hallo...da wist ik ook al hoor. Ja... ik kon al de richting van ....Chicago uit rijden maar wat of hoe en hoe laat...dat gaan ze morgen wel vertellen...en ik de volgende keer ...see y'a guys !!!

groetjes Belinda en Peter

Geen opmerkingen: