zaterdag 13 februari 2010

Voila.....'' THIS IS IT ''

....The end of European trucking (for now any way)
Tis zaterdag vandaag, heeeeel de dag zou Alex zeggen- en vandaag ben ik men eerste dag WERKLOOS...
jajaja gedaan met werken bij Acutra. Ik kan niet zeggen dat ik er geen ''raar'' gevoel bij heb maar het beschrijven kan ik niet...twas heel raar gisteren, de nummerplaat van men Volvo is identiek aan die van men eerste Volvo toen ik bij Acutra begon EN, is het nu toeval of niet maar de nummerplaat van men laatste trailer ...was OOK identiek aan die van men eerste... maar ja, niet bij stil staan en gewoon verder doene...
Nadat ik gisterenavond dan men Volvo had leeg gehaald en alles in men koffer van men auto gelegd had kon ik afscheid nemen van een paar collegas en beginnen de laatste 14 dagen af te tellen voor we vertrekken naar Canada.
Straks nog eens langs de dokter voor onze laatste inentingen en dan kan ik beginnen ''luisteren'' naar men ''vrouw'' in plaats van naar men ''baas''.... tja vanaf nu zullen we tot eind mei elke dag samen zijn, tzal raar doen... al zal het niets nieuws zijn...doe dit ...doe dat ...doe dit...doe dat.... je kent da e hahaha .... zijn ze niet allemaal het zelfde, echte ambulance geluiden e ....het zal weer ''selectief'' luisteren zijn vanaf nu !!!

groetjes and see y'a

Peter

1 opmerking:

Tina zei

see you on the other side Peter, cant wait together for a celebration with you and Belinda.. good times ahead for all of us :o)