zondag 1 januari 2012

Weeral een jaartje verder...

Hallo... en goeie morgen, vandaag zijn we de eerste dag van het nieuwe jaar en wil ik bij deze iedereen, vriend en minder vriend, ambetanterikken en leukerds, mooie en minder mooie, dikke en dunne, lieve en minder lieve mensen, kortom iedereen, gelijk waar ook ter wereld die mijn blog lezen een GELUKKIG NIEUWJAAR wensen ....


We zijn in Saskatoon, Saskatchewan aan beland en bezig met een reset te nemen vooraleer we weer kunnen vertrekken. Deze keer heb ik zelf eens gevraagd om naar het zuiden te mogen rijden , eens zonder die koude en zonder sneeuw...in die sneeuw rijden is allemaal wel leuk en wel maar het blijf toch een beetje gevaarlijk, niet zo erg om dat de ondergrond glad is maar omdat je het gewend geraakt om volle bak te gaan en dan word het pas gevaarlijk, aan 110 km/hr rijden op sneeuw en  ijs is in het begin schrik aan jagend maar eens je die situatie een beetje gewend geraakt .... tja dan...remmen is ZEKER niet aan te raden want dan gaat het zeker mis, ik ga je niet proberen wijs te maken dat ik op bepaalde momenten geen schrik had maar als je de situatie goed proberen in te schatten en zien waar en wanneer je vlug kunt gaan en dan lukt dat wel.
Trainen e...en blijven trainen...lol
Sneeuwpret in the Rockies 

Naar het zuiden rijden zal ook wel niet zonder sneeuw gaan , toch zeker niet in Noord Amerika en als je naar noord California rijdt dan moet je nog over de Donner pas en daar ligt er meestal ook veel sneeuw dus...we zien wel waar ze ons naar toe sturen, in elk geval hoe verder hoe warmer !

1 opmerking:

laurensenhanne zei

Ook voor jullie ginder,een geslaagd 2012. L