donderdag 6 maart 2008

Sightseeing......





Na het Jobinterview die een "confirmed joboffer" geworden is hebben we niets anders gedaan dan genoten van de natuur, niet hier in de directe omgeving maar dichter bij de Rocky Mountains, die liggen hier maar op een uurtje van de stad Lethbridge, en ik kan hier wel uren over gaan vertellen maar niemand zou me geloven want het is allemaal ADEMBENEMEND !!!!!
Andere woorden heb ik er niet voor, kilometers ver zicht, uitgestrekte gebieden en wat zo prachtig is , is de overgang van de prairies naar de Rocky's, ongelofelijk mooi en zeker nu met al die sneeuw en fel blauwe lucht. We hebben er al veel foto's van getrokken en ik zal ze dan ook later wel eens proberen te publiceren, voor het moment heb ik nog niet gevonden hoe dat moet, sorry hoor maar het komt wel !

w'll keep in touch !

Geen opmerkingen: