vrijdag 14 maart 2008

Besluit staat vast

Gisteren hebben we de knoop door gehakt !!!
Ik ga naar Canada voor ten minste 1 jaar, weliswaar ALLEEN !!!!
Tja, Belinda komt wel achter maar pas in September, op die manier kan ik me op alles rustig voorbereiden daar in Lethbridge en kan zij nog haar job in de kledingzaak verder zetten.
Ik heb dan ook mijn contract gisteren getekend en vandaag per fax door gestuurd, dus tussen nu en de 6 weken kunnen ze al men officeiele papieren klaar hebben en zouden we in principe tegen begin mei zeker aan het rijden zijn want ik moet natuurlijk daar ook eerst een paar cursussen afwerken, zoals mijn rijbewijs opnieuw afleggen.
Eerlijk gezegd, daar zie ik een beetje tegen op maar het kan natuurlijk niet anders, dus ja effekes tanden bijten voor een week of 3 . Na die cursussen heb ik nog 2 mentor ritten, dwz dat ik 2 trips mee moet rijden met iemand die daar tenminste 2 jaar al rond rijd en die bereid is mij de nodige lessen en inlichtingen op de weg te geven, dit word dan 1 rit naar Californië en eentje door de Rocky Mountains.
Pas daarna krijg ik men eigen truck en kunnen we beginnen aan de ontdekking !
Eerst beginnen we hier terug op maandag met het normale werk, dit zal wel eerst een ritje UK worden, hoop ik. Ik denk dat de volgende weken beslist spannend zullen zijn want met al die vooruit zichten kan het infeite niet anders. Het zal voor mij een heel ander leven worden want eenmaal daar, sta ik er wel helemaal alleen voor en juist dat is voor mij totaal nieuw ! A real challenge !
Nog nooit heb ik zelf men wasje en plasje moeten doen, echt waar, nog nooit, thuis deed ik ook al niet veel want veel was ik er niet... dus je kan je wel ongeveer in beelden wat het daar zo zal worden ! In elk geval ben ik super gemotiveerd en zie ik er al naar uit om men plan in alles te moeten trekken, dat zal wel lukken, want dit ligt net in mijn karakter : eens ik iets wil ... zal ik tot het uiterste gaan om het te doen lukken !!! Niet gaan bestaat niet, moeilijk anders wel , maar dat zien we dan wel weer , he !
w'll keep in touch !

Geen opmerkingen: