vrijdag 7 maart 2008

Alex, Phil & Michelle en Ron....

Vlug nog wat er bij schrijven voor ik ga slapen, het was een leuke dag vandaag, totaal onverwacht heb ik 2 hollanders en 2 engels chauffeurs tegen gekomen.... het zat zo... had een afspraak met Annette van het immigratiebureau in Calgary en passeerde langs een "flying J" in Barlow, toen zag ik daar een auto van H & R staan, keek naar het auto nummer en zag 3026, ik herinnerde me dat dit weleens het autonummer van Alex Pluis kon zijn en liep terug naar men auto, bekeek het op de laptop en ja hoor dit moest Alex wezen !!! Nam men telefoon en belde hem meteen op ... Hallo met Alex !!! Na kennis genomen te hebben en geluisterd te hebben naar wat goede raad heeft hij ons mee genomen in de truck om eens naar de yard van H&R te gaan kijken, daar kwamen we net een engels koppel tegen die ook hun trailer kwamen droppen, we zijn dan samen terug gereden naar de "flying J" en hebben samen met hen en met Ron, ook een Nederlander die hier al 5 jaar rond rijd lekker gegeten. Nadien hebben we wat bij gepraat en is ieder naar zen eigen truck gegaan en wij naar het hotel natuurlijk...

Graag, voor ik er voor vandaag mee op hou wil ik nog eens Alex bedanken voor al de goede raad die hij ons wilde geven, want ik ben er zeker van dat die - eens wij hier terug komen - zeker van pas zal komen. Alex, als je dit leest... hou je goed en rij voorzichtig en hopelijk zien wij elkaar spoedig terug !!!



W'll keep in touch

Geen opmerkingen: